My life be like ooohaaahhh

Idag så sov jag och robin till 12, :) skönt att inte sova bort hela dagen.. Idag blev jag så otroligt  sugen på att gå uuuuuut, men jag blir bara sjukare... ;( blir tokig av att bara sitta inne såhär. blä!  Missade att följa med till Nordvik idag med skolan, ställde klockan på 6:30 imorse, vaknade och kände att jag inte var tillräckligt kry för det, boring.. jaaaa.....

♣  ♣  ♣

Har även börjat se en ny serie :) The secret life of an american teenager, den verkar asbra :D så jag tänkte ligga kvar här i sängen och se ett avsnitt innan jag hittar på nått vettigare att göra ;)

---------------

Imorgon SKA jag till skolan. >,<




Kommentarer
Postat av: lina hjelte

Har faktiskt följt den ett tag och jag har fastnat. Den är så sjuk och rolig och man bara måste se mer ! Hoppas du gillar den lika mycket som jag ! =)

2011-04-05 @ 00:56:04
URL: http://charleeisagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0