Only an angel can be that unusual

Inatt så kunde jag inte sova alls, :( så jag gick upp och spelade "mitt djursjukhus- i afrika" jaa ett barnspel, men det är faktiskt riktigt roligt.. har spelat ut "mitt djursjukhus" så jag gav mig in på ett nytt äventyr :D Tillslut vid fyra lessnade jag på att bota massa surikater så jag gick till sängen och försökte sova, dom två första timmarna låg jag bara och vred och vände på mig, funderade starkt på att vara uppe hela natten men samtidigt var jag så himla trött.

Somnade ett tag, och sedan typ 8:55 vaknade jag och sen dess har jag varit vaken, har suttit och tittat på massa bilddagböcker, FAKTISKT loggat in på min lunar, läst lite bloggar, duschat och lyssnat på Britney Spears. <3 perfekt morgon att bara ligga och dega, snart ska jag gå ut med ilska, sedan ska jag göra iordning mig lite lätt och sedan leta en bra buss ner till stan och åka till stallet i kovland :p

Hoppas verkligen att jag hamnar rätt, anki skulle ringa mig halv två, så hon skulle säga till när jag skulle plinga, hoppas bara att jag plingar rätt och HAMNAR rätt, >,< Med min otur kommer jag hamna i Afrika. Jippi.... uppdaterar när jag varit ute hos prinsen :) (om jag kmr hem vill säga;)





På nätterna när jag inte kan sova så får jag dumma tankar.. som tillexempel döden.. Tänk hur lättare livet skulle vara om vi visste vad som hände när vi dog, om vi hade ont? om vi verkligen sov? Tänk all smärta vi hade kunnat vara utan.. tänk att kunna veta att alla som man förlorar hamnar i himlen och är lycklig? Det hade ju självklart varit svårt att överlämna en människa till himlen, men heldre det än att man bara sover.. Härom kvällen så pratade jag och robin om döden, och han sa till mig att när man är gammal så trodde han inte att döden skulle vara så skrämmande, utan att man hade sett så mycket så att det skulle vara okej. I hope so..

Men sen när jag tänker på livet, det är helt otroligt att alla människor är olika, att vi tänker olika.. vi ser olika ut, det tycker jag är rikigt coolt och samtidigt skrämmande, Om vi tar synen tillexempel, hur underbart är det inte att kunna se alla underbara saker som finns att se? Bara det är ju helt otroligt.. Försöker verkligen ta vara på varje dag, men när jag legat en hel dag med datorn i knät känner man sig ganska dum.. Nej måste ändra på det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0