Red lips is dangerous

Idag när jag skulle gå till stallet så stog min otrolig söta hund vid dörren och såg så ledsen ut, så jag kände att jag var tvungen att ta med henne, vilket jag gjorde :) hon är ju fortfarande rädd i stallet o så.. men efter ett tag när vi ridit, (jag red king, hade kopplet i ena handen och tyglarna i andra) så började hon att släppa rädslan lite. :) Jag och king både galopperade och trava, och ilska sprang på bakom oss ;D det var riktigt roligt, trodde inte det skulle funka, :D men jodå.



◘  ◘  ◘  ◘




Så nu har jag bestämmt att ilska ska få följa med
ut till stallet en ggn i veckan så mycket som det går :) Hoppas på att hon tillslut kan springa med oss lös, men skulle jag släppa henne nu skulle hon bara springa iväg, låååångt ifrån allt som har med hästar att göra :p haha tokvovsingen min.







Igår såg jag och robin " while she was out" ne den var verkligen inte bra, >,< skittråkig och seg.. nejtack.. robin och jag ska snart ta oss tid att titta på Järvehedens standup komiker shit film =D den är sviiiiiiinrolig däremot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0