Things can change so fast

Idag åkte jag och robin ut på birsta, först gick vi till elgiganten och han köpte en ny hårddisk, han har ju hett sönder den andra.. klant. Sedan gick vi och åt lunch på Mcdonalds, =D Sedan begav vi oss ner till Hööks där jag hittade massa saker som jag ville ha : p Stog och valde mellan två schabrak, men blev tillslut ett helt annat + en luva som matchade, prinsen kommer bli så snygg, hästgodis köpte jag åt honom också. :) asbra att ha när jag ska göra en halsövning med honom.

Sen köpte jag ett par nya svarta ridbyxor, stog länge och funderade på svarta eller bruna, men tillsut bestämde jag mig för svarta, kändes mer som mig då ;) sedan så köpte jag ett par ridstumpor, rosa rutiga. <3 love them :D Sen hittade jag två utsöta tröjor som jag bara var tvungen att köpa till ilska, två blåa, en randig och en inte, haha... Hon blev så glad, hon är sjukt lättfrysen, fast mest köpte jag dom för att det är kul :P


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0