Thoose lips and the brown eyes and the sexy hair

Idag klockan halv tolv klev jag upp, satt och retades med robin och sedan ett tog jag bussen ner till stan :) åkte ut till kovland, allt var redan klart hos Prinsen, less jag blev.. för då har jag asbolut ingenting att göra i 1½ timme. :O Tog in och borstade honom, sedan gick vi ut i paddocken och red lite, och sedan skrittade vi ut på en tur, han va lite fjompig :P men annars så gick det helt ok! : D Stog och borstade honom i 30 minuter efter ridningen, han blev så glansig så :D Släppte ut honom halv fyra, och sedan halv fem fick han komma in igen :D Han är så söt när han står och kliar rumpan mot krubban :P

När jag kom hem så åt jag mat, och sedan har jag legat i sängen och typ kollat BDB och lite annat sånt tråkigt :p Sen så har jag hunnit med att titta på ett avsnitt av The hills :) ska kolla på ett till så snart som möjligt (; .. älskar det :D totally.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0