Wheres your heart

Igår var det nyårsafton.. :) Det började att jag, josse, robin, ekke och alle tog bussen till korsta på förfest hos Gröndahl, Satt först och spelade lite "jag har aldrig..." sen tjatade jag och josse i 100 år på ekke att han skulle spela britney, ;) då blev kvällen kanon, jag och josse satt och spelade ett kortspel där man ska dricka så många klunkar de står på kortet, haha det ballade ur, :o Vi vart en aning fulla, ^^ Vill inte ens tänka på vad jag har gjort för dumheter. 

Vid 10-11 nångång så vart jag heelt borta och vi missade bussen så det var bara att gå ner till hamnen :P sjukt fina raketer iallafall. typ kvart över tolv gick jag robin och josse hem,  Jag hade iallafall hur jävla kul som helst :D man hade nog velat dricka liiite mindre så jag hade sluppit skämmas som ett cp idag :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0