How it feels to be alone

Nu har jag precis ätit en asgod cremebulle, :D yummy... Kenths söta mamma Gerd är på besök :D tycker hon kan komma mycket oftare om det blir bullar då, ;) haha.... Igår blev det iallafall att jag gick och la mig klockan sex, satt och spelade lite MSN spel med Spiken, fan va sämst jag var. :p



Så imorse vaknade jag 10 minuter innan min buss till alnö gick, less blev jag.. men hann ialf med den. Åkte ut till världens mysigaste häst King. :) MYSTE som bara den, och sedan blev det ett 40 minuters pass i padocken, shit vad jag har tappat ork på 4 veckor, ^^  Sjukt mysigt var det iallafall och pussa hans mjuka ansikte.


När jag kom hem hade jag fått en räkning (kul:P) en film (the unborn) och alla mina bilder jag beställt.. asmycket bilder på Sanbia, lite på king, lite på mig och ida, och faktiskt några bilder på mig och robin :) och lite på ilska.. ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0