I can feel you breathing

Ja, undra om man ska ta sig en liten tripp till hemköp eller? :P kanske kan locka iväg Kenth tillochmed? njaa tveksamt.. har skickat iväg han till systemet idag redan. JAJA - Sitter iallafall och lyssnar och små sjunger till Yellowcard - breathing nu, asbra låt. =) åååh ge mig ooooork :D

Nej nu ska jag fan se om jag får upp lite bilder på min vägg, :P ska sätta upp alla sexiga bilder på mig tror jag. Hähä, lite i mamma och kenths rum också, och lite i michas, ;) haha.. Sa även åt micha igår att hon skulle sätta upp en bild på mig och en liten kontakt annons på hennes jobb, men hon vägrade, hum? =/ elak syster. Lär ju finnas nån het liten människa som kan höra av sig iallafall en son, eller ett barnbarn typ, ;) hade inte vart fel alls.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0