Im driving around... in my car

Appropå ingenting, Idag så när jag satt på bussen hem, så klev de på en till busschafför så så samtalet blev såhär :p han börjar så förstår ni resten. för vi pratar varannan gång.

- Tjena, är det bra eller?
- *nickar* ;p
- bra det! Hur går det med kärleken då?
- Inte bra eller, ;)
- inte???
- Nej han gjorde ju slut, ;)
- men inte ska en sån fin tjej som du vara ensam.
- nej
- du har ingen på G då?
- nej jag har ju inte det.
- Men du vet, jag kan hjälpa dig, :D
- du kan det? :P
- Jaa, två stycken kan göra mycket tillsammans dom.
- haha jo dom kan ju det.
- Ja bara att säga till när du är redo, ;)


haha, han var sjukt rolig,^^ typ 50 + bara... Men han gjorde min dag ;) haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0