They think they know it all

Till halv åtta orkade jag hålla mig vaken, sen var jag så sjukt irreterad så jag gick och la mig. :P photoshop höll på jävlas med mig, fan va less jag blev ^^ fick riktig hets.. hehe :$ Somnade tillslut, klockan ett ringde ida mig. Jag ba: Jarå, jag lovar.. jag kliver upp nu och gör mig iorning.. hähä sa jag när vi lagt på, ^^ sov 45 minuter till.

Så klev upp kvart i 2, =) haha fan va sur ida blev, kallade mig idiot och grejer. men jag var klar innan hon ens kommit hit, så hon blev glad igen, tog bussen ut till birsta, gick där och kollade och shoppade lite. :) Blev två nagellack, shampoo, balsam och en sminkborste för min del. :)




Sedan åkte vi hem till mig igen, åt mat, och sedan lämnade ida mig, :( Bitch. :p så nu ligger jag här och är lite lurig, är sjukt sugen på att måla naglarna med mitt nya nagellack :D:D




OCH TACK SÖTA SYSTER FÖR MINA PRESENTER,  :D i love  you, fick en superfin tröja, sjal och ett par supersöta trosor av henne idag, hur söt är hon inte? <3 och vet ni? allt jag behövde göra var att se lite lipstick jungle med henne igår, (a) hehehehe pussssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0