This time I can see it all perfectly

Trött_tjej_89 ... ;p haha, idag sov jag till halv tre.. fyfan vad mysigt de var att ligga där under mitt duntäcke och bara sträcka på sig, och tjuta sådär (a) haha.. :p sådär som ilska gör. Riktigt myyyyyys. klev iallafall upp efter ett tag, och vet ni?jag bäddade sängen, haha jag vet inte vad som flygit i mig,men jag tror jag håller på att bli vuxen. :D snart ni, snart sitter jag och dricker kaffe och pratar om hur jag hatar mitt jobb. ;)



Without you I am dying
With you I am tearing your heart



----------------------------

Hade även en jobbig dröm, >.< usch.. skitäckelmänniska. Sedan drömde jag nån jävla mardrömm, var typ, jag micha, mamma, madde som satt i mörkret och såg på tv, och ja minns typ att vi var jätte rädd att Magnus uggla var i vårat hus, och så gick jag ner för trappan oså fick jag för mig att han var där, men micha sa att man skulle höra hans röst då, Iaf.. så slutade det med att micha och made gick ner för trappan, och så kom dom springandes upp och skrek " DET ÄR HAN, HAN ÄR HÄR " oså typ la jag mig mot mamma och blundade, och jag kände hur han stog och kollade på mig, usch ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0