whats love got to do with it?

Min dag har blivit en skitdag, började med att jag inte kunde sova, somnade klockan sju kanske? och kvart i tolv väckte kenth mig, klev upp gjorde iordning mig och tog med mig ilska och kenth och åkte till veterinären vid södra berget. Fick sitta och vänta i 40 minuter, riktigt le var jag.. Även så har ilska gått upp 3 kilo, bantning ohyes... Så kommer vetrinären, första jag gör är att be dom kolla på hennes tand, så ja.. hon rekomenderar en operation på den, hejdå 3000:- kr. :)





Sedan så kollar hon då hennes rumpa, så hennes analsäckar eller nått va tydligen västske fyllda, så hon fick fixa det, antingen beror det på att hon är allergisk, eller så KAN vi ha tur och att det är pga nått annat.. Men förmodligen är hon allergisk mot nått, så då börjar en jävla allergi utredning på henne.............. less var jag, riktigt less :/




Veterinären skulle höra av sig på onsdag, så tills dess är det bara att vänta och se vad som händer, och hoppas på att hon slutar klia sig.. :) Efter vi vart där så gick vi ner mot stan, kenth kastade sin cola flaska, så ilska rycker och jag flyger ner i lera, dåligt less blev jag........... :P


Sedan tyckte hon att hon även kunde gå ner nått kilo, :ppp I KNOOOOOOOOOOOW, my dog is a fatso!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0