Why don't you sit down on top of me

åh, jag var värsta ledsen förut, satt och kände att jag tappat rid intresset, så såg jag en film på Josse och bellie, och jag blev så sjuuuukt ridsugen.. <3 så skyndade mig att skriva till Ally, och jag fick rida :D:D:D:D:D:D glad jag blev.. Både ally och monika har vart så himla gulliga och gett mig tiden att få tillbaka orken att rida. :) <3 eeeevigt tacksam.. jag känner mig tårfärdig nu, så jävla mycket saknar jag sanbia och king, :O vill gråta, så lycklig är jag just nu :D




Ska bli sjukt spännande att rida imorgon, haha... lär ju ha tappat sjukt mycket ridmuskler och lär ju vara död efter 5 minuter ^^ men lätt värt de.. :D ååh, KUL KUL KUL :D:D nu vill ja gå o sova så ja får åka ut och pussa på han <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Han är så fin King :)

2009-07-22 @ 10:36:50
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0