You paint my world

Haha, i can't sleep.. äckligt trött. men huvudet jävlas med mig... Inte sova nazlie, nejnej.. var vaken och tänk istället. ;) PÅ HUR SYND DE ÄR OM DIG :D hahaha.. nej men seriöst. jag har tagit ett askönt bad.. massa badsalt och grejer. döskönt. :) Sedan nu har jag målat om naglarna, lånade michas nagellack, mörklila, känns inte alls som min färg, :o alldeles för mörk. känner mig som en emo!

nummer 163 sitter nu på mina naglar, =) 160 har jag, dö snygg <3


Annars då, jo jag är faktiskt riktigt ! IDAG SKA BLI EN UNDERBAR DAG!! :D förstör fan inte min dag idag alltså, för idag ska jag vara glad heeela dan, inget ska få mig förbannad, ;) INGET !1!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0