I don't want a miracle

Jobbiga dagar har jag haft nu ett tag... I söndags så sov jag iallafall hos Nejad, Mange och Can sov också där, herregud vad dom är knäpp, :p Nejad och Mange brottades och snuskade sig hela tiden, blev tokig... :o somnade iallafall till Boogieman 3? Vaknade nångång på slutet och då började dom brottas igen så jag gick och la mig i Nejads säng och där sov jag tills 6;20 då skjussade han hem mig. , ;> Jobbet gick faktiskt rätt bra på måndagen..


Tisdag natt sov jag högst 2 timmar, så på jobbet var jag riktigt jävla trött. Satt ute och där somnade jag till ett annat gånger och vaknade av att jag fick en såndär ryckning ^^ kändes som om dagen aldrig skulle ta slut, :o jobbbbbigt. Efter jobbet och vi ätit så skjussade min moster och mamma ut mig till Sanbia, red en tur på henne.. <3 underbara ponny.





Imorse vakande jag upp och mådde inte alls bra, ringde och sjukanmälde mig till jobbet, och låg och sov tills klockan 1, jag behövde verkligen det. underbart skönt.. funderar på att dra ner på stan eller något? mår inge bra av att sitta hemma och må dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0