I mean? do you fool me

Jaa, helgen var jag sjukt upptagen på, :P jag hade saker för mig hela tiden, fredag var de ju partie med Ida, lördag bröllop, och söndag rida Sanbia och på kvällen var jag hos ida och firade henne. :) Måndags var jag hos söt sanbia och idag har jag varit hos King. :) 





 Igår kväll kände jag mig helt slut, verkligen supertrött. så klockan kvart i tio bestämde jag mig för att sova, klockan 23;14 vaknade jag av ett SMS, blev sur och försökte ignornera det, och klockan 23;34 fick jag ett till, var då så sur att jag svarade och efter det gick de inte att sova :P Runt klockan halv fyra somnade jag igen, ^^ vaknade klockan sju av alarmet, men nee... inge pepp på skolan elleH :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0