My dream is far away

Igår skulle ju jag städa rummet, blev inte mycket klart där duH, ;) blev klar med akvarium skåpet, såg förjävligt ut, dammtorkade där, och jag ställde såklart vattenskålen i sängen, och den råkade jag spilla ut, så sängen vart dyng sur, fan vad less jag blev :( så bara att ta av sängkläderna,


Och såklart fick ju min mobil massa vatten i sig, så ljudet slutade funka, och robin ringde precis, Fan vad arg jag blev.. han fick mycket skäll (a) sedan så gick det några timmar, så gick jag och mamma ut o skulle kolla vart mitt dagis var, aha då gick det inte att skicka sms, (men ljudet hade kommit tillbaka) och SJÄLVKLART ringer robin och stör, ^^ han fick mycket skäll igen :D haha.. stackarn.


 Idag ska jag rida SANBIA <33333333333 Carro ska provrida Arado igen, sitter och funderar på vart vi ska rida, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0