Why do I want you?

Längesen jag skrev nu känns det som, men har haft fullt upp.. Helgen har spenderas med min underbara vän Ida, :) I fredags var det fest.. började med att förfesta hemma hos hennes kompis Malin och pojkvän, där spelade vi "drickar-spel" minns inte det första men det var iallafall massa siffror, sedan spelade vi pyramiden, :p Jag fick ge upp efter ett tag, blev för mycket ^^ Elva tog vi bussen in till stan, där lurade ida iväg mig till njurunda hem till hennes kompis ville.
(måste nämna att ida hade gjort mig så fin, hon hade både sminkat och lockat mitt hår, ;)




Vi stannade där ett tag, så länge vi var tvungen, tills bussen gick in mot stan 00;45. Kom till stan och träffade lite folk och hade kul. Ida var på hugget, ;) haha.. Klockan halv fyra kom vi hem till henne och somnade rätt fort efter det, eller nej just ja ^^ det gjorde jag inte alls....... suck :p ska aldrig mer dricka.


Lördagen började med världens goaste frukost/lunch. Ida är en riktig mästerkock, under dagen minns ja inte riktigt vad vi gjorde, åkte hem till mig en snabbis gjorde vi iallafall, sedan åkte ner på stan och hyrde filmer, :) och på kvällen blev det filmkväll hemma hos henne, hennes kompis ville var förbi en stund och såg på våra tjejfilmer, haha :P






Så hela helgen har jag sovit hos henne och haft underbart. :) varit glad hela tiden, så nu inatt har jag fått grinat lite så nu känner jag mycket mer balans i kroppen, ;) Nu måste jag försöka sova då jag ska upp om 6½ timme, :p sommarjobbet börjar imorgon och jag är riktigt nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0