You can take my hand forever

Hemma nu, =) inatt blev det att sova hos ida, skulle egentligen åkt hem.. men icke, :D Vi har sett på film och ätit godis, sjukt kul faktiskt, Hon hade även en "extreme nazlie makeover" ^^ haha.. Hon lockade och sminkade mig :P riktigt snygg blev jag, huhu...  Gick ut på en promenad i granloholm också.. Sen blev de bara massa allmänt tjatter, :D


Klockan ett var vi trötta så vi la oss i sängen för att sova, men i en timme låg vi och pratade osv, hon är bra smart dendär tjejen, :P haha.. hade skitsvårt att sova då ida la sitt ben på mig och ja inte våga väcka henne så jag flyttade mig mer o mer bort, tillslut låg jag på kanten och då knuffade jag bort henne ^^ haha.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0