Amazing is the rigth word

Jag har aldrig under mina 19 år träffat en mer tålmodig kvinna än min mamma, jag fattar inte hur hon orkar med mig själv.. Jag är så sjukt grinig och elak mot henne jämt.. (vilket jag ångrar:( ) Men jag är helt slut om dagarna, jag orkar verkligen inte vara ett dugg trevlig. Hon har alltid stöttat och funnits där för mig, genom alla misstag och allt som jag gjort för att enbart jävlas, hon älskar mig endå.. precis lika mycket! Hur kan det vara möjligt? Jag själv hade gett upp påengång, jag hade inte tyckt att det var värt det.


Men min mamma har verkligen gjort allt för att jag ska få ha det bra och vara nöjd, och jag blir så förbannad på mig själv när jag inte uppskattar henne lika högt som jag egentligen borde.. Jag ska verkligen försöka att bättra mig.





 Jag älskar dig min älskade bästa och finaste mamma.. <3
 Jag är förevigt tacksam för allt du gör för mig, och jag hatar
mig själv för att du aldrig får den uppskattning du förkänar.



och denhär fina bilden på Missy bjuder jag på ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0