Do you wanna play a game?

Idag så klev jag upp 11, fikade och sedan tog jag bussen ut till Prinsen, där mockade jag och sedan tog jag in stjärnan,  Sedan gick vi ut och dressyrade i paddocken, och det gick så sjukt bra. :D Han va inte ett dugg stel, och lyssnade på skänklarna hur bra som helst. Han blev aspigg i galoppen, fick jobba som fan för att få tillbaka honom, men det gick det också.. :p






Sedan klockan 14;20 tog jag bussen till stan, och sedan vidare till Alnö, skulle ta ett dressyr pass med king i padocken men de blev knappt nått ridande, han var skitstressig för kingen gick när vi kom, och han förstog inte alls varför han skulle få vara kvar ensam ;P så blev väll kanske ridning 15-20 minuter. :)


Nu ska jag göra mig iordning, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0