Have you ever been in love

Nu är klockan snart tolv och jag ligger fortfarande i sängen, egentligen är mitt lov slut men usch jag är fortfarande helt slut, jag behöver mer lov >.< Igår natt så hade Linus världens energi, jag och robin fick verkligen inte sova han pratade och pratade ^^ haha.. men han är så söt : D Och så mitt i natten så hörde vi nånting, robin ba; de är hundar.. jag ba; nee :S oså lyssnade jag ett tag till, jo men tror du inte att de är våra cp grannar som har sex igen? tjejen låter hur jävla högt som helst, så jag blev så less och stampade i golvet, hahaha och tystare blev hon, :D


Linus har även börjat spela wow, han är level 10 nu, han är så sjukt duktig på spel, 10 år lixsom o klarar av detdär.. :D hihi jaja.. men nu ska jag gå och äta frukost, hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0