I just want you close

Nu har robin kommit :) blir att ta en fika nu och sedan sova, och mysa med min pussgurka. Imorgon ska jag upp tidigt, ilska ska få träffa tyson, sedan ska jag ut till Prinsen. Blir en uteritt, hoppas herren går med på det, vi brukar ha sjukt mycket problem :p Han brukar vilja vända hem lite då och då.


Jag har iallafall städat rummet, nu slipper jag ta mega stora steg för att golvet är fullt med saker ^^ känns skönt, städade garderoben lite snabbt också. Sedan tände jag ljus mysigt blev det, har sjukt mycket doftljus, men jag är så sparsam^^ haha.. jag vägrar använda dom när de inte är speciella tillfällen, så idag blev det odoftande gula ljus, eller jaa.. ett vaniljljus också :) fast de hade ja tänt på förut också, så de räknas inte..


Nu är robin klar i duschen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0