I need you around me

Sitter på skolan nu, har med mig min söta tös ilska som ligger under bordet mellan Charlotte och Othilia :D Hon hade en liten catfigth med Kajsa förut, haha not good :p Imorse ville jag verkligen inte gå till skolan, men min söta pojkvän tvingade upp mig :p tack babe! Nu på morgonen har vi suttit och pratat om klassresan, Nästan helt klart att vi ska på grönan första dagen, och andra dagen på stömsholm, stora tävlingar där då :D 1.50 hoppning, fyfan va kul.. + att det är fälttävlan. åååh =) hoppass!!!


Idag har jag möte på skolan, får väll se hur det går :p men nu ska jag plugga lite ganhdi... åhhhh suger fyfaaaaaaan tråkiga människa, =P




På onsdag ska ju vi ha hund instruktörs grej :D Hannah ska hjälpa oss med våra mongo hundar, ska bli skitkul. :) vi ska ha med oss, halsband, två leksaker och godis :) ... kommer bli askul.!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0