Like my name is disapered

Nu är det läggdags för mig, 23:09.. idag har jag varit på skolan, vi var ner på pärlbolaget och gjorde smycken :) jag gjorde tre armband, ni får se dom imorgon.. Efter skolan blev det mcdonalds med Jossan, och sedan åkte vi ut till stallet, red ut på en mysig barbacka tur i 45 minuter, :) Det vart lite kallt, men annars så var det sjukt mysigt.. King var lite seg idag, I don't mind :D inte när vi rider barbacka iallafall.


På lördag ska jag, Josse och Othilia hjälpa till på hästtävling på färsta :) kan nog bli roligt, hope so. Men mindre roligt att kliva upp 09:00 :/ not not kul. Men men, får hoppas att det är värt det. Nu måste jag verkligen kämpa med att försöka få Linus att förstå att vi ska sova...


Godnatt alla sniskor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0