Love is a feeling you fight for

Vi sitter nu och har lektion, jag sitter här och skriver om Gandhi, har hunnit med litegrann, lunch om 15 minuter :) dagen har gått fort, ååh vad skönt. På lunchrasten ska jag släppa ilska i ridtältet, så får hon springa av sig sin energi.. Hon tycker det är skittråkigt att bara ligga här tror jag :P Just nu ligger hon ca: 1 meter ifån mig och sover sött.


Iallafall, så satt vi och pratade och så kom vi in på Robert Aschberg, och jag tycker han har "det" det är lixsom någonting som tilltalar, och så sa Jennie att hon också tycker det :D Jag trodde typ jag var helt ensam om det.. Men ja :) någonting har honom, men vad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0