Stop thinking of me

Gud vad less jag är på att folk inte kan sluta att härma mig, SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! :s börjar bli måttligt irreterad nu, klockan är iallafall 07;41 nu, ska gå upp till bussen alldeles snart, hoppas sandra är där så jag slipper gå från bussen till stallet själv, fyfan vad tråkigt det är :p


Idag åkte Kingens ägare till Thailiand? gud jag minns inte ens vart hon skulle, (A) haha.. så nu är jag och Sofia hästvakt, :) På söndag ska jag rida honom. :D Kommer nog bli mysigt, ;) hope so. jaja nu missar jag snart bussen..:p puss ♥


Haha min älskade pojkvän ligger här bredvid och sussar, hur underbart söt är han inte då? gud vad jag älskar honom, min ögonsten.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0