I want you for the rest of my life

Vad heter din hund?
Ilska

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
jag praktiserade på ett hunddagis, och där fanns det en otroligt underbar
schäfertik som hette ilska... Och jag gillade henne så mycket och namnet
var ju bara för läckert, I början tyckte jag det var helt sjukt att döpa en hund till ilska^^

När är din hund född?
31 juli 2006

Vilken ras är den och vilken färg har den?

Schäfer/malinois.. alla möjliga :D

Vad väger din hund?
typ 25 kg ;p

Vart köpte du hunden och vad kostade den?
I svartvik för 2000:- :p

Varför valde du just den rasen?
För att jag alltid älskat schäfrar :)

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nope =)

Är hunden rädd för något?
Jaa :P trappor, klippa klorna.. ^^

Vill du ha fler hundar av samma ras?
Jag skulle kunna tänka mig en av ilskas valpar, annars nej =)

Kan hunden några konster och lydnad?
Jaa ;>

Gå under mina ben
Sitt
Ligg
vacker tass/give me five
sitt vackert
blyg (lägger tassen på nosen)
hoppa

osv ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0