Will I ever be?

Ja, nu ska jag snart göra mig iordning, ska gå på stan och tröstshoppa lite, ;> Prinsen flyttar om ca: 2 veckor, så jag är inte alls lycklig. :/ Ska dit imorgon och pussa på honom så sjuuukt mycket. :) Uscha va tråkigt jag kommer ha om dagarna. 




♥                        ♥                        ♥




Jag, Robin & ilska gick ner till stan förut, robin fortsatt att gå till skolan och jag gick hem, jag och ilska var ute i 1½ timme, härligt väder, lite kall blåst bara.. När vi kom till skandia så släppte jag lös henne, och hon sprang och busade lite med pinnarna, sedan tog jag fast henne och skulle gå, men tror ni hon ville gå? icke.. Hon kröp ur selen och tog tag i den o ba drog (den satt ju fast i kopplet) så hon drog omkull mig och jag vart så förbannad så jag bara stog och asgarvade :D haha.. hon såg så förjävligt ful ut.. :P min tös. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0