Can't cry over you anymore

Åh idag gick det superbra ute hos prinsessan :D Bestämmde mig för en skritttur idag, och bara koncentera oss på att hon ska gå framåt ist för att vända, ;) och det gick verkligen superbra idag.. Hon testar mig såklart, men det har absolut förbättras, förut ville hon helst vända efter varje meter, men nu kan hon gå en bra bit och sedan försöka vända :D Hon är så underbar, :) <3 Så glad att jag fått "äran" att börja rida henne, hon och hennes ägare är så otroligt härliga :)


 Vem tror ni fick ta henne i hagen? ;) JO JAG :D:D Hade med mig ett äpple, och första gången slet hon sig, men sedan gick hon med på att jag tog henne, gud vad glad jag blev... <3 Fick även skjuss hem av Monicka mkt skönt.



SANBIA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0