Don't go waisting your emotions

Hej! :-) bara mascara kvar sedan är jag ready to go! Ska ju på möte idagom sommarjobb. :) Är supernervös, för jag vet inte vart jag ska, har kollat på eniro, men fattar knappt.. ska åka dit i tid så jag hittar :p usch... pinsamt om jag går fel :P


Inatt har jag knappt sovit överhuvudtaget, gick o la mig runt halv tre.. men har vaknat en aning många ggr under natten o varit tokrädd att jag ska ha försovit mig, HATAR viktiga möten... =/ så ikvällblir det en tidig kväll. :) ska bli så härligt att sova.. Ska gå och fixa det sista nu, :) pussssssss hej. 

Kommentarer
Postat av: valeria

Roligt att du fick det=)

2009-05-25 @ 21:22:15
URL: http://lillwikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0