I love rock and roll

Efter skolan igår blev det som vanligt att åka ut till goa lilla Sanbia, det gick så otrooooooligt bra.. För första gången hoppade jag upp på gården (brukar gå bort en bit från stallet när jag ska rida ENSAM så att hon inte ska bråka om att hon inte vill gå från stallet) Och hon försökte inte ens att vända, hon bara gick :D jag blev chockad och otroligt glad, :D var hel säker på att hon åtminstonde pröva några gånger, men icke :D :D


 Sedan så red vi lååångt, och vid en korsning där ville hon vända, men ingenting innan de..och det brukar vara att hon velat vända MINST 20 ggr innan vi hunnit komma dit, så jag var så glad.. Sedan så gick hon på.. och sedan blev hon rädd för en gubbe och ville vända, men de tkr ja inte räknas, ;) Vi red iallafall "berg och dalbanan" idag också, men just dom backarna hoppade jag av^^ Vi galoppade lite i skogen och hon stack i väg som ett litet skott :D bus fian. Men hon var lätt att få tillbaka igen..





UNDERBARASTE SANBIA.<3
blir så glad för våra framsteg, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0