It's hard to forget you

Jag brukar få komplimanger för: Mitt hår =)
Jag tycker det är obehagligt att: vara i mörkret
Jag har samlat på: inget spec :p
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är: all sorts skrik musik
Jag har en förmåga att: Vara en bitch :o
Jag ångrar att jag: varit otrogen
Jag glömmer aldrig när: robin blev min
Jag tror på att: det kommer vara jag och robin föralltid
I smyg brukar jag ibland: leka med shampoo flaskor, ;) haha
På offentliga toaletter brukar jag: blä :p
I min jackficka har jag alltid: busskortet (oftast)
Någon/några brukar kalla mig för: Nazlie
Det här året kommer jag: sluta på "iv-häst"
Jag hoppas att jag en dag: blir gift =)
Jag stör mig på människor som: Inte står för det dom tycker
Något av det sötaste jag vet är: Min underbara pojkvän :)
I telefonen svarar jag: Nathalie! eller Hej ;>
En låt som gör mig glad är: womanizer - britney spears
En låt som kan få mig att gråta är: timblaland - apologize
Om jag är ensam hemma brukar jag: spela hög musik
På McDonalds beställer jag oftast: Big mac & co
Jag tycker jag är ganska duktig på att: rida
Ibland undrar jag varför: gud tog min storebror :(
Jag fick en "aha-upplevelse" när: vet ej ;p
Jag tycker inte om min: pappa
Det dyraste jag har köpt är: min systemkamra ca: 7400
Ett köp jag ångrar är: vet ej ;P
Jag tycker om människor som: är ärliga och står för det dom tycker
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag: plocka upp :D
Jag ser upp till: min mamma
Jag saknar: Min storebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0