Look what they done to my song

Nu ska jag snart gå iväg till bussen och åka ut till söta lilla Sanbia, : D Hade ju bestämmt mig för att vara vaken hela natten, men klockan fyra slocknade jag, ;) haha.. vaknade klockan tolv, och gick och kollade posten, (väntar ju på min twiligth film :D) dock har den inte kommit än, men däremot hade jag fått brev om sommarjobb :D:D:D:D fan vad härligt. <3

Ska på möte på måndag, så då får jag se vilken period, vart osv :D ska bli skoj skoj skoj, :D Hoppas det blir ett bra jobb, =) dock blir de tråkigt att inte kunna rida så mkt pga att ja ska jobba, :/ minns nog hur slut jag var efter att ha jobbat förra sommarn, ville bara hem och sova efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0