There is nothing that can stop us

Idag är det ju fredag, har inte hunnit uppdatera idag (torsdag) XD har haft fullt upp. Varit ute hos finaste King. Åh vad han är söt! När jag kom hem från stallet så blev de typ kaos hemma. >.< Löste sig lite ialf innan jag gick iväg till skönsbergs gympahall för att träffa lilleskutt aka Andreas. Han har ju kryckor så han heter numera lilleskutt.


Så jag satt där och var jätte inne i innebandyn, så dendär söta killen bredvid mig hade ju kunnat skuttat iväg lite kände jag. :) Han var rätt störig, pratade rätt mycket och sådär. Men jag vågade inte säga åt honom, han hade som sagt två kryckor som han säkerligen hade slagit ner mig med. ;) Men det var askul iallafall.




Jag älskar kenths tröja <3 den är min numera!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0