where your life is gooing

usch inatt kunde jag inte sova >.< somnade runt sex tiden och halv tio väckte mamma mig. Så jag gjorde iordning mig så åkte vi ner på stan. Gick först på arbetsförmedlingen och skrev in mig där IGEN. Sedan gick vi bort till banken. Sedan gick vi faktiskt på stan och kikade en massa. dö mycket saker jag vill ha =O Sedan gick vi mötet som gick rätt bra.


När vi kom hem var jag äckligt trött, kände mig alldles svimfärdig så jag gick och sov två timmar, mycket skönt. Nu känner jag mig som en människa igen. Ikväll blir det ligga hemma i sängen och se på Idol, jag känner mig inte alls bra. :(


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan jag heter Linda.

Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med o tävla om ett jätte fint armband, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/november/vinn-ett-armband.html!)



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt via bloglovin? =)



Ser framemot att höra ifrån dig!

2009-11-14 @ 13:23:30
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0