If it means a lot to you

åh, jag la mig i ett bad med ett tänt ljus (ja det vart asmörkt) och allt jag låg och tänkte på var svarta maddam :P Så vågade inte kolla in i spegeln. Då hade jag väll dött eller nått annat trevligt. Så sedan började jag tänka på "friends with benefits" det var en liten herre som kom fram till mig och sa att det var en dålig grej och fick mig att börja tänka efter lite.. så låg och funderade på det och svarta maddam.. Blev kanske inte nå klokare.. Men min tatuering ska få vänta lite :P Hade tänkt tatuera "friends with benefits" i nacken typ. Men nu är jag fan osäker.



Nu ska jag ta mitt kloka lilla huvud och städa undan lite,
Sandra lär komma snart :) pusshej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0