I know its gonna be fantastic

Min syster är bland de bästa som finns i mitt liv. :) Jag älskar henne mest mest mest, och hade aldrig kunna vara utan henne. Iallafall häromdagen när vi var på stan, så sa hon " nathalie  jag har skrivit om dig i min blogg " woho tänkte jag, sedan sa hon " om du inte får några ragg efter detta så vet du varför, jag har skrivit precis hur du är " Jag blev en aning rädd, men tänkte.. hon har typ INGA läsare? ;) ingen fara..



Såhär skrev hon: (länk till hennes blogg)

Saknar att Syrran sovandes här, tror hon gjort slut med mig *gråter*, hoppas hon kommer krypande tillbaka till mig, hon har ju trots allt kvar min nyckel, så än finns det chans att hon kommer tillbaka hem *Asgarv*, men det är sant att jag saknar att ha henne här... Älskar min lilla datanacke, hon har så härlig humor, lätt att prata med om allt (när hon är på humör), hon är vacker att se på, har en del halvgalna inslag med danser,mine roch komentarer, hon är lite av en "freakshow" men i värlsdklass ;) Hon har allt som jag behöver för att känna att jag har en fantastisk familj där vi verkligen älskar varandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0