I will defend you






bebis har börjat få problem med örat, så ska ringa vet. imorgon :)

Jag och ilska åkte ju ut till bredsand förut för att äta middag hos pappa. Det gick faktiskt jätte bra, jag störde mig inte ens på honom. Åt hans asgoda kyckling som jag ÄLSKAR, tvingar honom alltid att göra den när jag ska dit, ah eller nu är det ju bara så att ja varit där två gånger och ätit :P Men ja:) vi åt och sedan såg vi lite på TV innan jag åkte hem.

Ilska fick även ett jävla psykbryt. När vi satt och åt så gick hon in till vardagsrummet, så jag ba: aha, vad hittar hon på nurå? så pappa går och kollar och säger " hon hade rivit ner en kudde, hon lekte nog med den" jag fattade ju påengång vad hon sysslade med så hon fick vara med oss i köket ist.
 

Pappa har även en JÄTTE stor nalle i köket, och den vart ju ilska dökåt på så hon försökte ju ha sex med honom också XD sa åt henne. och sedan satt vi oss i soffan, ilska hoppar upp och bara börjar hoppa på pappa och biter mig, XD jag bara garvade. så jävla ful hon är. :) hon fick nå jävla dominans ryck och skulle jucka på allt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0