Is this just a contest?



............... MOTIVATION ...............

Min motivation är verkligen åt helvete. Känner verkligen inte för att göra någonting alls. Känns som att jag fastnat i en jävla cirkel och jag kommer inte ut och får motivation. Känns helt meningslöst allting jag gör..


Har verkligen alltid haft svårt för motivationen, tappar intresset så fort det inte går som jag vill.. Satt och pratade med mamma förut om det, och tog upp som exempel häromdagen så pressade kenth mig med några papper som jag skulle skriva på. Det slutade med att jag vart skitless och sa  " hörs hej, nu kan du glömma att jag fixar detdär :) " Och samma sak var det alltid i skolan, fick jag minsta lilla kritik så var de bara "hörs hej" Jag ger upp allting alldeles för lätt.


Det enda verkligen som jag hållt fast vid är ridningen, har velat ge upp så jävla många gånger. Men hjärtat har verkligen sagt nej när jag försökt att lägga av. Men just nu är jag i en såndär svacka igen.. Känns som att jag inte kommer någonstanns. Står helt still.. och det gör mig så himla frustrerad. Och det blir inte bättre av att jag mår dåligt så fort jag kommer till stallet och tänker " hur i helvete kan jag tänka att jag vill sluta med dethär? jag älskar dethär " Sedan kommer jag hem och känner "nääe, jag orkar inge mer."


Känns som att jag skulle behöva ta en paus några månader från ridningen. usch vad det svider att skriva det.. Men jag tror fan att det behövs. Imorgon (jaja klockan är över 12) ska jag iallafall på soc möte. och sedan får jag se hur fan det blir med allt. less............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0