stay with me tonigth

Idag så hade jag ett möte halv tre angående att praktisera på Cyberia. Det gick bra, he-he typ. Börjar iallafall på tisdag :) Så går man rullande efter ett schema och ena veckan gör det nästan OMÖJLIGT att kunna rida Sanbia... :/ Ska försöka lösa det på nått sätt.. Efter mötet så skulle jag gå till ungdoms centrum för ett till möte. Men då var hon inte där så ska dit imorgon. Sen åkte jag ut på birsta.. var rätt tråkigt där, så åkte ner på stan och gick med syster istället.



Så när jag kom hem pratade jag med mamma om allt om cyberia.. Sa typ " men mamma, tänk om de är värsta hemska människorna där? :o " så sa hon: " ingen fara nazlie, du fixar så att hela gänget sitter och grinar efter en vecka " Ibland funderar jag på om jag verkligen är så elak XD ofta JAG skulle kunna få ett helt gäng att grina? ;) HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0