your love found me

Kom precis in från en liten utevistelse med ilska. :) Alltså den hunden är så jäääävla smart! Jag satt vid datorn och hon låg på en matta alldeles bakom mig, så jag tänkte " nu ska jag klippa klorna på henne, gav henne en blick " och medans jag kliver upp så SPRINGER hon in till mammas rum och in under sängen :P Hur fan fattade hon vad dendär blicken betydde?



Fick iallafall dra fram henne och kenth hjälpte mig att klippa klorna! Eller ahh. han håller fast tassarna och jag klipper.. idag blödde hon bara på två klor. :) och det har verkligen gått framåt med klippningen, förut var det helt omöjligt. Men nu går det iaf med jävligt mycket vilja och tvång. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0