angels is high above

Ja, igår blev en bra kväll. började med solning med ida, fick prata massa. Vi hade massvis att uppdatera varandra om. Mötte upp syrran på navet och tog bussen hem till henne 21;45. Hemma hos henne så fikade vi, såg på "roasting på berns" (stavning?) och så tog jag en dusch. Sedan så var jag världens bitch och lämnade henne för att gå på lite egna äventyr ^^ Det var nice, såg två filmer igår faktiskt, Grace och den andra minns ja inte vad den hette, men den va rolig;D meningen med filmen var bra iaf. Andy nått tror ja?


Vaknade 9:59, en minut innan larmet skulle ringa. men inte kom jag upp ur sängen fören 2 timmar senare XD (djupsuck;) - Drog hem till sis och la mig i hennes soffa ett tag, sedan tog hon bussen till stan och jag hem. Så nu sitter jag hemma och har precis duschat och försöker få tag på Ida, men det tutar bara upptaget. Bitch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0