Don't try to beat me

Jag ÄLSKAR min nya jacka, jag ÄLSKAR min nya mössa :) just nu sitter jag och lyssnar till ilskas jävla pip leksak. det gnager i huvudet på mig. Men så länge hon tkr de är kul så ska jag väll stå ut. HEHEHEHE.. Idag skulle det egentligen bli party, men det blev inget av då ingen av oss vill gå på Mange myt, och resten av krogarna suger ;P. Så det blir att sitta hemma och glo på idol med familjen. 

 
Sen så är jag jävligt less på att mitt akvarium har party hela dagarna, (eh ja, UTAN MIG??) ena lysröret har gått sönder så det blinkar, SJUKT irreterande. Gosh.. Men ja. nu ska jag nog gå iväg på hemköp. =)) känner jag mig själv rätt så kommer jag gå iväg i sista minuten, mmyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0