You got me lifted shifted higher than a ceiling

It's not me, It's YOU.


What did I do to get this happy? :D Haha jag svävar omkring på rosa moln för tillfället. Ja, ROSA! inte blåa, inte turkosa inte bruna.. UTAN ROSA :D Det är väll förmodligen såndär lycka som går över på nån dag, men ja.. jag ska njuta så länge det bara går.


HAHA syrrans ögon ^^ crazy shit. what drug are u usin?

Lösnaglarna har förövrigt blivit bort tagna, jag insåg rätt snabbt att domdär kommer inte funka att ha i stallet, :P Men när jag ska göra spännande saker kommer dom åka på igen.. För dom är sjukt snygga. Just nu sitter jag iallafall på Nelly.se och funderar på om jag ska trycka på "beställa" knappen. Det ligger ett par skor, en jacka och en mössa i korgen.. Hmmmm..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

beställ =D

2009-10-14 @ 02:15:06
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hahaha vad snyggt att du lägger ut min blick när jag såg fästmannen min på högholmen, det var ju hans röda rumpa jag blev helt galen i :P

2009-10-14 @ 11:53:53
URL: http://aleahcim1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0