I did your boyfriend


Min och idas tandborstar :) visst passar dom fint tillsammans? offcourse.

Kollade på idas blogg förut, och hittade detta. Åh vad glad man blir när dendär stenhjärtade ungen skriver nått sånthär fint om någon <3 I love you!

" Nathalie kom hit i går kväll. Och åkte nyss hem. Bättre vän en henne kan man verkligen inte ha. Vi har så jävla roligt i hop. Absolut inga stela samtal, eller nå hemligheter här inte. Vi vet allt om varandra. Man kan verkligen vara sig själv och även hon så klart ! "



Appropå kärlek, jag va ute hos sanbia idag.. det gick jätte bra. Hon var helt underbar. men fyhelvete vad mörkt det var, det var tur jag hade pannlampan och en trygg ponny när vi red.

dethär var allt jag såg XD
när jag red, :P hennes söta man.



Men iallafall, när jag skulle gå till bussen var det helt kolsvart ute. jag såg inte ens backen och är ju tvungen att gå igenom skogen. Så aah. :) jag började grina och ringde mamma, JAG GRINADE? XD hahahah, och sa " MAMMA, jag vågar inte gå mer. " tänkte helt seriöst stanna där tills det blev ljust ute. haha(A) pratade med mamma hela vägen och FORT som fan gick jag. USCH :P







Sen när vi endå pratar om rädsla, jag och ida ligger i hennes säng och pratar om min mörker rädsla, om hur jag hoppar till sängen och blablabla. Så hon säger..

- men nazlie, hos mig behöver du inte vara rädd, För jag har så mycket låder under min säng så ingen kan ligga där.
- nej jag vet! men just nu så är jag jätte rädd... för det ser ut som att det står någon vid din dörr!
- JAG VET!! :O (kastar sig under sitt täcke)

två sekunder ligger jag också under hennes täcke och båda är lika rädd XD hahahahah.

hahahah, här hade vi tänt lampan och, JA? inte konstigt att vi var rädd.
Det ser ut som en liten häxa står där. hahaha.... ser ni? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0