I really could use someone

Omg, :O min blogg har inte funkat sen igår, har varit sjuuuuuukt less på det. Har inte funkat att kolla någon som har haft blogg.se. Men nu jävlar funkar det iallafall.



Kände mig sjukt ful hela dagen idag.. Så runt 7(?) släpade jag med mig ilska och mamma på affärn, köpte hårinpackning, en tidning och naturgodis. Så la mig i ett bad med tända ljus och myste. Klev upp och satt på mig cocos bodylotion, såg prisonbreak. Sedan läste jag tidningen. Åh jag kände mig som en ny människa. :D Så skönt...

Ilska var även så söt, så hon fick hundben och en leksak, mitt hjärta.<3

Nu ska jag se prisonbreak, spela lite poker och sedan försöka sova, har en underbar dag imorgon.. ska till sanbia, försöka hinna med att sola. och sedan bara mysa i min varma säng med massa prison break (ja jag är helt frälst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0