I will tell you my truth



Klockan är sju och jag har precis vaknat upp ur en mardröm
, Jag var typ vid ett sjukhus så kommer det massa poliser och en "brottsling" så ba ser jag att brottslingen gör något så poliserna skriker " man down " och så bara dör vakterna, en efter en. Jag får panik och börjar springa därifrån men en vakt fångar mig och säger " du måste hjälpa oss " han menade på att jag skulle vittna mot polisen vad dendär brottslingen gjort lixsom. Men jag insåg att vi måste springa om vi skulle överleva, så jag ba: nej följ med mig. Så han och jag ba springer och springer. Tillslut kom vi till ett ställe, och där var de typ massa tunnor blablabla, så vi satt och ner och skulle gömma oss. Så jag ser ingenting, men kollar på vakten och han ba: "faaaaaan" och sedan vaknade jag. Så nu ligger jag i sängen och vill ha vatten men vågar inte kliva upp. KUL :( trött är jag också. 5 timmars sömn, jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0