Im falling to pieces



Imorgon runt 9 tiden (påkvällen) kommer Ancha, Linus och wilma. JAG DÖLÄNGTAR! :D Så jag var ju tvungen att ringa Linus förut så han kommer ihåg alla spel och se om han längtade. Han längtade, helt klart. Så jag ringer upp och säger

- Hej linus, du kommer väll ihåg ditt playstationet?
- jaa
- Och monster rumble, robot jam och alla dom andra?
- jaa 
- Och du Linus, vem ska vinna?
- ...... du??
- Precis, ;) och du om du har godis, vem ska ha det?
- JAG?
- Nej Linus... JAG! du har fått detdär bakom bakfoten du.



Jag insåg att det var så mycket lättare att lura av honom godiset när han var 3 år, nu får jag ju fan kämpa. ;) Haha ne som sagt, jag har lovat att jag ska vara snäll hela tiden, kmr bli sjukt svårt.. Han är ju dendär lillebrorn jag aldrig fick. Och småsyskon är man väll lite jävliga med? Världens bästa lilla kusin <3 Helt sjukt att han blivit 10 år :P snart har han vuxit ifrån både mig och playstationet, då kommer det bara vara tjejer och sprit. Jag ser inte framemot det ALLS. Nej nu måste jag sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0