It's a part of my new life

Gick inge bra med att försöka sova eller, för att slippa ta ett jätte skutt till sängen så ber jag kenth släcka lampan. Jag lägger mig med ansiktet mot väggen, så aah.. min rygg ligger mot "det hemska" så iallafall efter en stund hör jag hur det låter lite som att det är nån i min säng, jag stelnar till en stund.. Sen precis när jag slappnar av känner jag att bakom min rygg blir det sådär "ner klivet" jag höll på DÖ! men som tur var det bara Muchen XD läskiga kattjevel. Så låg o myste med henne en stund, sedan satt jag och fipplade med mobilen, insåg att iår är det 53 veckor istället för 52. Har det varit skottår iår eller vad? :P

Jaja nu blir det prisonbreak. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0